Transport gratuit la comenzi peste 499 lei.            
        
        
                
                0264 462 628
            
            Comandă telefonic
        La sediul firmei, dacă ați ales să ridicați personal coletul, sau ramburs la primirea coletului dacă ați ales livrarea prin curier.
După trimiterea comenzii veți primi pe e-mail o factură proformă. Produsele vor fi expediate după confirmarea receptionării contravalorii facturii în contul nostru, prin extras bancar (confirmarea plății poate dura 24-48 ore).
După completarea formularului de comandă veți fi direcționat către site-ul procesatorului de carduri bancare, unde completați datele de pe card. Plata cu cardul nu presupune comision suplimentar. Noi nu colectăm și nu avem acces la datele cardului dvs., acestea fiind procesate securizat de procesatorul de plăți online.
Livrarea comenzilor se realizează doar pe teritoriul României și se efectuează prin intermediul firmelor de curierat rapid.
Putem primi sau ridica coletele prin următorii curieri — tarifele afișate sunt per comandă:
| Curier | Tip serviciu | Preț (RON) | Observații | 
|---|---|---|---|
| Sameday | Curier standard | 21.99 | Livrare la adresa clientului | 
| Sameday | Easybox (locker) | 14.99 | Ridicare din locker (Easybox) | 
| Cargus | Curier | 21.99 | Livrare la adresa clientului | 
| Curier rapid | GLS, DPD, Fan Courier | 21.99 | Opțiuni multiple de curierat rapid | 
| Ridicare personală | De la sediul nostru | 0.00 | Gratuit – ridicare directă de la sediu | 
| Notă: Tarifele sunt exprimate în lei (RON) și pot fi actualizate. Pentru adrese izolate, greutate voluminoasă sau solicitări speciale, vă rugăm să ne contactați pentru confirmare. | |||
În 24 ore, de obicei, dar poate ajunge uneori la 48 ore.
Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletului și a conținutului, împreună cu reprezentantul firmei de curierat, conform facturii din colet. În cazul în care produsul este deteriorat sau lipseste, vă rugăm să completați un proces-verbal de constatare, împreună cu curierul. Reclamațiile ulterioare care nu sunt însoțite de acest proces-verbal nu vor putea fi luate în considerare.
În cazul în care comanda dumneavoastră nu a putut fi livrată datorită unor motive care nu țin de compania noastră sau de firma de curierat (situații de forță majoră, condiții meteo nefavorabile, accidente etc.), un reprezentant al firmei noastre va lua legătura cu dumneavoastră pentru a stabili noi termene de livrare.
Dacă produsele comandate nu corespund așteptărilor dumneavoastră sau doriți anularea comenzii, aveți posibilitatea de a solicita returnarea acestora în termen de 30 de zile lucrătoare de la data primirii coletului.
Produsele returnate trebuie să fie în stare perfectă, nedeteriorate, neuzate și să conțină toate etichetele și ambalajele originale, atât interioare, cât și exterioare. Produsele incomplete, deteriorate sau utilizate nu vor fi acceptate la retur.
În cazul anulării unei comenzi achitate în avans sau al returnării produselor, SESTO INTERNATIONAL SRL va rambursa contravaloarea sumelor plătite în termen de maximum 15 zile calendaristice de la primirea și verificarea produselor returnate sau de la confirmarea anulării comenzii.
Rambursarea se va efectua prin virament bancarîn contul indicat de client. Pentru procesarea restituirii este necesară comunicarea contului bancar (IBAN) pe numele persoanei care a efectuat comanda.
Pentru orice alte detalii suplimentare, ne puteți contacta la adresa: info@sesto.ro