Returnarea Produselor

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, conform art. 9, OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul unilateral de a refuza returul. Acesta clauză se aplică conf. art. 9, OUG 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.E. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile și consumabilele aferente, acestea să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum să nu fi fost modificat sau adăugate alte modificări produsului.

Conform art. 14 alin. (1), OUG 34/2014.

Politică de returnare

Înainte de a efectua un retur, vă rugăm să ne contactați telefonic și pe mail.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

SC SESTO INTERNATIONAL SRL respectă legislația în domeniu cu privire la încheierea și executarea contractelor la distanță. Conform Ordonanței nr. 130 din 31 august 2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță:

“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile de la primirea produsului.”

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalaj original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare a produselor vor cădea în sarcina consumatorului iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Rambursarea banilor se face numai în contul IBAN al clientului.

Nu se acceptă colete cu ramburs.

Toate produsele returnate trebuie să fie:

  • într-o stare perfectă, fără urme de utilizare
  • cu etichetele originale și în ambalajul original
  • cu toate accesoriile aferente
  • Produsele care reprezintă o comandă specială (produse personalizate) nu se pot returna.
  • NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

  • Produse care prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, sau deteriorare prin manipulare, asamblare, montare, dezasamblare sau ardere, sau are accesorii lipsă.
  • Consumabile
  • Produse care au fost desigilate si folosite de cumparator
  • Produse personalizate
  • Conform legislației în vigoare (Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative – art. 3 alin. 3 lit. i) și Directiva 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art. 3, alin. Produsele primite nu mai pot fi returnate.

    Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet este aplicată o etichetă care să conțină următoarele informații:

  • Expeditor: Nume Prenume
  • Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
  • Destinatar: SC SESTO INTERNATIONAL SRL
  • Adresa: Str. Teleorman, nr 38A, Cluj Napoca, Romania
  • Telefon: 0264 462 628
  • Costurile de transport retur produse vor fi suportate de către client.

    Înlocuire sau returnarea contravalorii

    În funcție de opțiunea clientului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea produsului de către SC SESTO INTERNATIONAL SRL în contul cumpărătorului, dacă sunt îndeplinite toate condițiile.

    SESTO INTERNATIONAL va returna banii achitați de cumpărător prin virament bancar, din contul SESTO INTERNATIONAL în contul clientului. Pentru restituirea contravalorii produselor returnate avem nevoie de contul dumneavoastră bancar.

    Pentru orice alte detalii suplimentare: info@sesto.ro / 0264 462 628

    În momentul efectuării unei comenzi online, Clientul declară că a luat cunoștiință și este total de acord cu cele menționate mai sus.